תיזכרו בפעם הראשונה שלכם, איך היא היתה?

בטח אתם מכירים את האתגר בלהיכנס לתפקיד ראשון בקריירה. היום בעידן לינקדאין, טיקטוק, אינסטגרם ופייסבוק, כל אחד ואחת יכולים ליצור נוכחות ומותג אישי ברשת. זה מאפשר לצעירים להציג יכולות שלהם עוד לפני התפקיד הראשון. 

 

אבל פעם, כשהודעת SMS היה שיא התחכום, ראיון עבודה פרונטאלי במשרד היה הפעם הראשונה, ואולי גם האחרונה, שבה מועמד או מועמדת יכלו ליצור ענין אצל מגייס או מנהלת מראיינת. 

 

ככה היה במקרה שלי, קצת אחרי סיום תואר שני במידענות, בגיל 26, חיפשתי תפקיד ראשון בקריירה. לתפקיד המקצועי הראשון כשכירה התראיינתי אצל ארבעה מנהלים שונים באותה חברה. תהליך המיון היה ארוך ומתיש,

ואני, ממש רציתי כבר להתחיל לעבוד בתחום הלימודים שלי. כדי להבטיח שאני אקטוף את התפקיד, נעזרתי באחותי, שהיתה יועצת חינוכית בתיכון, אבל עבורי היתה היועצת לענייני ראיונות עבודה. 

 

אני זוכרת את ההנחיה שלה עד היום:

תיכנסי לראיון ותחשבי כל הזמן שאת כבר עובדת בתפקיד הזה. מי שתהיי בראיון, הנוכחות שלך, האנרגיה שלך, השאלות שלך, זה מה שיקבע אם תקבלי את התפקיד. 

וזה עבד, התקבלתי לתפקיד הראשון שלי.

 

מאז למדתי אימון אישי והיום אני זו שמכינה אחרים להיות במיטבם בשיחות חשובות. באימון בשיטת סאטיה נחשפתי למודל פשוט וגאוני, שיחת הכנה שנקרא ClearWay.  הוא מתאים כהכנה לקראת ראיונות עבודה,

או שיחת משוב עם עובד או מנהל, לפני בחינה חשובה בלימודי התואר, או מבחן נהיגה, לקראת ארוע אישי שחשוב לכם להיות במיטבכם. 

 

בעצם, הוא מתאים כמעט להכל.

 

בפגישת הכנה אחת תוכלו לברר:

מהן המטרות שלכם בשיחה / פגישה אליה אתם מתכוננים?

מי חשוב לכם להיות במהלכה?

מה יש ביכולתכם להביא להצלחה בשיחה?

מה עשוי להפריע או להשתבש וכיצד תגיבו?

כיצד תדעו שהצלחתכם להשיג את המטרה?

 

עכשיו, אני מזמינה גם אתכם לבחור להיות נינוחים, מדויקים\ ולנהל פגישה או שיחה בדרך שתבטיח לכם להיות במיטבכם.  מוזמנים ליצור איתי קשר כדי שנוכל לבדוק יחד   כיצד שיחת הכנה במודל קלירוואי תסייע לכם.



שתפו

יכול לעניין אותך גם

כאשר מרחיבים את נקודת המבט, תחושת הדאגה והחרדה פוחתות, והאושר גובר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן